menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 رسمی؛ سرخی روبرتو به کرونا مبتلا شد

رسمی؛ سرخی روبرتو به کرونا مبتلا شد

خبرگزاری فوتبالی – سرخی روبرتو به کرونا مبتلا شد.

به گزارش فوتبالی، سرخی روبرترو، مدافع هافبک تیم بارسلونا به کرونا مبتلا شد و به این ترتیب باید در قرنطینه بماند. این خبر را سایت بارسلونا منتشر کرده و در یک بیانیه گفته: پس از انجام تست‌های PCR که روز سه شنبه (دیروز) انجام گرفت مشخص شد سرخی روبرتو به کرونا مبتلا شده. این بازیکن در شرایط خوبی به سر می‌برد و هم اکنون در خانه خود قرنطینه شده است. او در حال ریکاوری مصدومیتی است که روز ۲۱ نوامبر برای او بوجود آمده است.

در ادامه بیانیه آمده است: باشگاه به مسئولین مربوط اطلاع داده و تمام افرادی که با او در ارتباط بوده‌اند تست داده‌اند. باید یادآوری شود که روبرتو در بازی مقابل اتلتیکو مادرید دچار مصدومیت شد و برای درمان او ۲ ماه زمان نیاز است.

امشب تیم بارسلونا در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف فرنتس واروش می‌رود و در صورت برد می‌تواند حضورش در رتبه اول گروه را در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها قطعی کند. دیدار بعدی بارسلونا هم مقابل کادیز، در زمین کادیزی‌ها برگزار می‌شود و بارسلونا برای رسیدن به سوسیه‌داد و اتلتیکو مادرید که در صدر جدول اسپانیا جا خوش کرده‌اند نیاز به برد در این دیدار دارد.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار