menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 واکنش آرتتا به درگیری فیزیکی دو بازیکن آرسنال

واکنش آرتتا به درگیری فیزیکی دو بازیکن آرسنال

خبرگزاری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال معتقد است رسانه ها بیش از اندازه در مورد درگیری داوید لوئیز و دنی سبایوس بزرگنمایی کرده اند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته نشریه اتلتیک ادعا کرد در جریان تمرین پنجشنبه آرسنال، بین داوید لوئیز و دنی سبایوس درگیری فیزیکی رخ داده و مدافع برزیلی به صورت ستاره اسپانیایی ضربه زده تا جایی که بینی سبایوس خراش برداشته است. سبایوس قرضی از رئال برای آرسنال بازی می کند و در واکنش به این خبر آن را دروغ و کذب خواند. میکل آرتتا سرمربی ارسنال در نشست خبری بازی با لیدز و در واکنش به این ادعا گفت:« انتشار اینگونه خبرها خوب نیست و به همین دلیل است که تمرینات پشت درهای بسته برگزار می شود. تمرین در بسیاری مواقع یک فعالیت جمعی سنگین و مثل یک جنگ است و درگیری همشه رخ می دهد اما همانجا نیز فورا حل و فصل می شود. نباید بیشتر به این موضوع پرداخت.»

ویلیان بال برزیلی ارسنال در وقفه بازی های ملی به دوبی سفر کرده بود و انتشار عکس او در یک رستوران جنجال ساز شد. انگلیس قوانین سفت و سختی برای مسافرات ها در شرایط فعلی کرونا دارد. آرتتا در مورد ویلیان گفت:« این موضوع هم فیصله پیدا کرد. او به من و باشگاه توضیح داد و همه چیز حل شد. به ویلیان گفتم که انتظارم از او بیشتر بود. در شرایط فعلی فوتبالیست ها نیز مثل مردم عادی با مسائل مربوط به کرونا درگیر هستند و ما باید خودمان را بیشتر از گذشته مسئول بدانیم. در هر صورت صحبت کردیم و الان دیگر مشکلی وجود ندارد.»


۱۸۱۱



منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار