menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 فابرگاس  ویلشر و رمزی می‌توانستند برای بارسلونا بازی کنند

فابرگاس: ویلشر و رمزی می‌توانستند برای بارسلونا بازی کنند

خبرگزاری فوتبالی - سسک فابرگاس باور دارد که جک ویلشر، هم تیمی‌های سابق او در آرسنال، می‌توانستند به بارسلونا پیوسته و در این تیم به همراه او بازی کنند. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسپانیایی در سال 2011 پس از گذراندن چند سال درخشان در شمال لندن بار دیگر به باشگاهی برگشت که در دوران کودکی از آن جدا شده بود. سبک بازی پر تنش و بر اساس مالکیت توپ از سوی پپ گواردیولا در این تیم پایه گذاری شده و منجر به کسب قهرمانی‌ها و جام‌های بسیاری شد. اما بازیکن موناکو معتقد است ویلشر و رمزی هر دو توانایی بازی برای بارسلونا را داشتند. فابرگاس به دیلی میل گفت: " جک استعداد بسیار خوبی بود و یکی از با استعدادترین بازیکنانی بود که من در کنارشان بازی کرده‌ام. او وقتی برای اولین به تمرینات ما آمد تنها 16 سال داشت و من با خودم گفتم این پسر واقعا خوب، قوی و سریع است. از اتفاقی که برای او رخ داد بسیار متاسف شدم. من همیشه باور داشتم که او و رمزی می‌توانستند برای بارسلونا یا حتی رئال مادرید بازی کنند. گرت بیل هم شرایطی مشابه آنها داشت. این بازیکنان استعداد بسیاری داشتند، آنها بدون مصدومیت می‌توانستند بازیکنان بسیار بهتری باشند. "


1811              

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار