menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 اوسین بولت  کریستیانو رونالدو از من سریع‌تر است

اوسین بولت: کریستیانو رونالدو از من سریع‌تر است!

خبرگزاری فوتبالی – اوسین بولت اعلام کرده کریستیانو رونالدو از او سریع‌تر است.

به گزارش فوتبالی، اوسین بولت قهرمان المپیک و رکورددار ورزش دو با عنوان این که رونالدو یک ابر ورزشکار است گفته احساس می‌کند رونالدو از او سریع‌تر است.

بولت که توانسته ۱۰۰ متر را در ۹.۵۸ ثانیه بدود و رکوردی ماندگار خلق کند در جدیدترین گفت و گوی خود با مارکا گفته: مطمئن هستم کریستیانو از من سریع‌تر است.

بولت از علاقمندان به ورزش فوتبال است و حتی مدتی هم با تیم وست کست مارینرز استرالیا تمرین کرده. او سال ۲۰۱۷ از دنیای دو و میدانی خداحافظی کرده اما هنوز هم رکورد دو ۱۰۰ و ۲۰۰ متر را در اختیار دارد.

بولت در ادامه با تمجید از رونالدو گفته: او کسی است که هر روز تمرین می‌کند و یک ابر ورزشکار است. او همیشه در بالاترین سطح این بازی قرار دارد. سخت تلاش می‌کند و روی کارش تمرکز دارد. در حال حاضر فکر می‌کنم او از من هم سریع‌تر است.

گفتنی است رونالدو در حال حاضر پس از به دست آوردن سلامتی اش و خلاصی از دست کرونا در اردوی تیم ملی پرتغال حضور دارد و در آخرین بازی ملی‌اش توانست مقابل آندورا یک گل به ثمر برساند. بازی مذکور با نتیجه ۷-۰ به سود پرتغال پایان رسید.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار