خبرگزاری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی درباره جزییات مکالمه طولانی مدت خود با یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، توضیحاتی را ارائه کرده است.
به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی لهستان به مدت 4 سال در بروسیا دورتموند تحت هدایت کلوپ به میدان رفت و در سال 2014 از این تیم جدا شد تا به بایرن مونیخ ملحق شود. زندگی در وستفالن همیشه برای لواندوفسکی آسان نبود و او در ماههای ابتدایی حضورش در بوندسلیگا به مشکل خورده بود. با این حال شرایط برای او پس از یک مکالمه طولانی و پر از انگیزه با یورگن کلوپ تغییر کرد. لواندوفسکی در گفتگو با سایت گل در این باره اظهار داشت: " سه ماه اول در دورتموند دشوار بود. اما من هنوز به خاطر دارم که دقیقا از چه زمانی شرایط بهتر شد. ما در یک بازی خارج از خانه برابر مارسی در لیگ قهرمانان شکست خوردیم. در آن زمان واقعا نمیدانستم جایگاهم برای مربی کجاست. پس از بازی با یورگن کلوپ حرف زدم و از او مستقیما پرسیدم که چه انتظاری از من دارد. ما حدود دو ساعت حرف زدیم. به او گفتم چه در ذهن دارم و او برای من توضیح داد چه انتظاری از من دارد. پس از این مکالمه همه چیز بهتر شد. ما بازی بعدی را با 4 گل برابر آگزبورگ بردیم و من هت تریک کرده و یک پاس گل ارسال کردم. او مربیای بود که تاثیر زیادی روی زندگی حرفهای من گذاشت و من فقط میتوانم از او تشکر کنم. کاری که ما در دورتموند خوشحالم که چنین مربی و شخصیتی را میشناسم چون او در هر دوی این نقشها فوق العاده است. "
1811