menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 بهترین گلزن لالیگا پس از قرنطینه چه کسی بوده است

بهترین گلزن لالیگا پس از قرنطینه چه کسی بوده است؟

خبرگزاری فوتبالی - شیوع ویروس کرونا تاثیرات گسترده‌ای را بر جهان فوتبال داشت. این بیماری باعث شد تا رقابت‌های فوتبال در اروپا در فصل 2019/20 دچار تعطیلی شده و قرنطینه ایجاد شود. این قرنطینه حدود سه ماه به طول انجامید. پس از این دوره، فوتبال دوباره از سر گرفته شد اما پروتکل های خاصی ایجاد شد و تمامی بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، لالیگا از تابستان دوباره استارت خورد و رئال مادرید توانست در فصل 2019/20 قهرمانی را از آن خود کند. اما بهترین گلزن لیگ فوتبال اسپانیا از آن زمان تاکنون چه کسی بوده است؟

در حال حاضر، کریم بنزما، لیونل مسی و لوئیس سوارز سه مهاجم برتر لالیگا هستند. از زمانی که قرنطینه به پایان رسیده، کریم بنزما 14 گل به ثمر رسانده است و بهترین گلزن لیگ فوتبال اسپانیا در این دوران بوده است. پس از او لیونل مسی قرار دارد که 13 گل به ثمر رسانده و لوئیس سوارز هم در این مدت 12 گل زده است. اختلاف این سه مهاجم بسیار کم است و در هر بازی ممکن است که جای آن‌ها در این رده بندی با یکدیگر تغییر کند.

سوارز در تابستان گذشته بارسا را به مقصد اتلتیکو مادرید ترک کرد و در این تیم عملکرد خوبی دارد. 

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار