menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 بررسی تغییرات برنامه فوتبال برتر؛ شیفت از میثاقی به احمدی در روزهای بازی

بررسی تغییرات برنامه فوتبال برتر؛ شیفت از میثاقی به احمدی در روزهای بازی

خبرگزاری فوتبالی- فصل جدید برنامه فوتبال با یک تغییر مهم نسبت به گذشته روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، اگر تیزر این برنامه را دیده باشید، حتما متوجه حضور محمدرضا احمدی در کنارمحمدحسین میثاقی شده‌اید. احمدی که پیش از این در کنار رضا جاودانی اجرای مشترک برنامه گزارش ورزشی را به عهده داشت، حالا قرار است مجری فصل جدید برنامه فوتبال برتر باشد. ظاهرا سیاست جدید شبکه سه تک مجری کردن برنامه های پربیننده ورزشی اش است. البته این موضوع به معنای حذف محمدحسین میثاقی نیست و او مجری ثابت برنامه‌های دوشنبه شب فوتبال برتر که تحلیلی و گفت و گو محور است خواهد بود و البته قرار است تا ساعاتی دیگر میزبان محمود فکری سرمربی جدید استقلال وسیامک نعمتی هافبک راست پرسپولیس باشد.

گویا قرار است میثاقی تمام تمرکزش را روی برنامه تحلیلی دوشنبه شب‌ها بگذارد تا بتواند کیفیت آن را بالا ببرد. برخی از اینکه سه روز در هفته در قاب تلویزیون بود، انتقاد کرده بودند و حالا قرار است فقط دوشنبه شب‌ها برنامه اجرا کند. محمد رضا احمدی هم قرار است در روزهایی که لیگ برتر برگزار می‌شود، مجری فوتبال برتر باشد. این برنامه هم با حضور میهمانان و بازیکنان اسبق تیم ها قبل و بعد از بازی روی آنتن شبکه سه می رود. در فرم محتوا، فوتبال برتر در روزهای مسابقات تفاوتی با فصل گذشته ندارد و به همان شکل سابق یعنی استفاده از کارشناس در استودیو و ارتباطات با مراکز استان‌ها روی آنتن خواهد رفت.

گزارشگران قدیمی و با تجربه برای بازیهای بسیار مهم

بسیاری این سوال را پرسیده اند که اگر احمدی مجری برنامه زنده شده پس تکلیف بازیهای مهمی که احتمال دارد با گزارش او روی آنتن برود چه خواهد شد. این سوال مهم البته می تواند این جواب را داشته باشد که محمدرضا احمدی، پیمان یوسفی و جواد خیابانی تنها گزارشگران قدیمی مسابقات فوتبال هستند. عادل فردوسی پور که فعلا گزارش نمی کند و مزدک میرزایی هم به صورت عجیبی مهاجرت کرده است. به همین دلیل شبکه های سه و ورزش، حالا رو به استفاده از گزارشگران و چهره های جدید آورده اند.

 ظاهرا قرار است به گزارشگران قدیمی و با تجربه بازیهای بسیار مهم استقلال و پرسپولیس داده شود و اگر احمدی برای گزارش یک بازی مهم در ورزشگاه آزادی(نظیر دربی و یا بازیهای استقلال و پرسپولیس مقابل تراکتور و سپاهان) قرار است استودیوی فوتبال برتر به ورزشگاه آزادی برود و از آنجا بازی را برای بینندگان گزارش کنند. اتفاقی که در روز دربی و جشن قهرمانی پرسپولیس افتاد.

در گزارشگران فوتبال داخلی و خارجی هم قرار است بازیها به گزارشگران جوان و جدید شبکه سه سپرده شود. اتفاقی که میثاقی در تیزر مشترک با محمدرضا احمدی در فصل جدید فوتبال برتر وعده‌اش را داده بود. باید دید دستپخت جدید فوتبال برتر در فصل جدید می تواند منتقدان این برنامه را راضی کند یا اتفاق دیگری می افتد.


1984

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار