menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 سولشر  پاسخ یونایتد به شکست فاجعه‌بار برابر تاتنهام عالی بود

سولشر: پاسخ یونایتد به شکست فاجعه‌بار برابر تاتنهام عالی بود

خبرگزاری فوتبالی - اوله گونار سولشر از سبک واکنش بازیکنانش به شکست 1 - 6 برابر تاتنهام در لیگ برتر در دیدارهای بعدی در این مسابقات و لیگ قهرمانان راضی است. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ پس از شکست فاجعه باری که برابر تیم ژوزه مورینیو در اولدترافورد تجربه کردند تا به حال در هیچ دیداری نباخته‌اند و موفق شدند نیوکاسل، پاری سن ژؤمن و لایپزیش را شکست داده و یک تساوی بدون گل نیز برابر چلسی به دست آورند. تیم سولشر امیدوار است روز یکشنبه در دیدار برابر آرسنال به این روند شکست ناپذیری ادامه دهد و این مربی باور دارد که تیمش در شرایط خوبی قرار گرفته است. سولشر روز جمعه به خبرنگاران گفت: " فکر می‌کنم هر نتیجه فاجعه باری مانند 1 - 6 باید یک پاسخ داشته باشد و البته که این موضوع باید در داخل باشگاه رخ دهد. ما چند مورد را رفع کردیم، بازیکنان را آماده کردیم و من فکر می‌کنم این شکست چیزی است که ما هرگز نباید دوباره با آن روبرو شویم. این اتفاقات در فوتبال این روزها رخ می‌دهد و پاسخ ما به آن فوق العاده بود و این چیزی است که من نگران آن بودم چون ما می‌خواستیم این موضوع را هرچه زودتر به دست فراموش سپرده و به سمت جلو حرکت کنیم. "


1811

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار