menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 بازداشت بازیکن پاراگوئه ای با 140 گرم مواد مخدر

بازداشت بازیکن پاراگوئه ای با 140 گرم مواد مخدر

خبرگزاری فوتبالی - فرانسیسکو خاویر گارسیا، بازیکن 29 ساله پاراگوئه ای که در دنیای فوتبال با لقب "گاتو گارسیا" شناخته می شود و در حال حاضر و پس از وقفه مسابقات لیگ دسته دو پاراگوئه بدون تیم مانده، در بامداد یکشنبه بازداشت شد.

به گزارش فوتبالی، گاتو گارسیا سوار بر خودروی لند روور خود بود که با مانع پلیس در منطقه پاترولا کارمینرا تصادف کرد. این بازیکن که به علت مصرف نوشیدنی های الکلی حال خوبی نداشت، 140 گرم ماده مخدر ماریجوانا در اختیار داشت.

گاتو گارسیا در تیم های مختلفی در دوران فوتبال خود بازی کرده است. این بازیکن فوتبال خود را در تیم سرو پورتنیو آغاز کرد و بعد از آن به باشگاه های دیگری نظیر ناسیونال، ایندپندینته، لوکنیو و کاپیاتا قرض داده شد. او در خارج از پاراگوئه نیز در باشگاه اتلتیکو هویلا در کلمبیا و نفتچی آذربایجان بازی کرده است. این بازیکن حالا در سن 29 سالگی با حکم دادستانی در بازداشت حضور دارد و تا زمانی که تحقیقات بیشتری انجام شود همان جا خواهد ماند.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار