menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 مورینیو  ما هویبرگ را زیدان صدا می‌کردیم

مورینیو: ما هویبرگ را زیدان صدا می‌کردیم

خبرگزاری فوتبالی - ژوزه مورینیو پس از پیروزی 0 - 3 تیمش برابر لاسک در لیگ اروپا از عملکرد پیر امیل هویبرگ تمجید کرده و به شوخی گفت که او را زین الدین زیدان خطاب می‌کردند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 25 ساله پس از یک درگیری در دقیقه 21 چند بخیه به سرش خورد و با بانداژ زیاد و سنگینی بار دیگر به زمین بازگشت. هویبرگ علیرغم این مصدومیت تا دقیقه 62 نیز در زمین بازی حضور داشت و نشان داد که دوست دارد علیرغم دردی که می‌کشد برای باشگاه جدیدش به میدان برود. این بازیکن دانمارکی در پنجره نقل و انتقالات تابستان سال جاری از ساوتهمپتون جدا شده و به شمال لندن منتقل شد. مورینیو پس از بازی برابر لاسک از روحیه قدرتمند بازیکن تیم ملی دانمارک تقدیر کرده و در کنفراس خبری خود گفت: " ما بین دو نیمه شوخی بسیاری کردیم و همگی او را زیدان خطاب می‌کردیم. این کار بسیار خوبی است اما دوباره آن را تکرار نکن پیر! او بازیکن بسیار خوبی است، یک رهبر بسیار خوب در زمین است و کاپیتانی است که بازوبند بر بازو ندارد. "                                                                                                                                     


1811

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار