menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 خداحافظی مارچلو لیپی؛ مردی که بر بام دنیا ایستاد

خداحافظی مارچلو لیپی؛ مردی که بر بام دنیا ایستاد!

خبرگزاری فوتبالی - مارچلو لیپی، سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا و سابق تیم ملی چین، اعلام کرد که دیگر مربیگری نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مارچلو لیپی ، قهرمان اسبق لیگ ایتالیا و جام جهانی، فاش کرد که برای آخرین بار مربیگری کرده است. لیپی بین سال‌های 2016 تا 2019 سرمربی تیم ملی چین بود و به نظر می‌رسد این تبدیل به آخرین تجربه‌ی او در حیطه مربیگری شده باشد. وی به عنوان مربی زیر 19 سال در سمپدوریا شروع به کار کرد و قبل از اینکه در ژوئیه 2004 سرمربی تیم ملی ایتالیا شود، با آتالانتا ، ناپولی ، اینتر و یوونتوس کاملا در فوتبال ایتالیا و اروپا مطرح شده بود.

این مرد 72 ساله با بانوی پیر 5 اسکودتو ، یک قهرمانی در کوپا ایتالیا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد ، اما بزرگترین موفقیت او را باید جام جهانی 2006 با تیم ملی ایتالیا در آلمان عنوان کرد.

لیپی نگفته که کاملاً با فوتبال خداحافظی می‌کند و امیدوار است که در آینده در نقش های دیگر مفید باشد. لیپی در گفتگو با رادیو اسپورتیوا گفت:"من قطعاً کار مربیگری را تمام کرده‌ام. درست است ، دیگر کافی است. شاید من می توانم در نقش های دیگری مفید باشم ، ببینیم چه می‌شود. اما تا بهار هیچ خبری نیست."

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار