menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 مارکیزیو  به مورینیو و رئال مادرید پاسخ منفی دادم

مارکیزیو: به مورینیو و رئال مادرید پاسخ منفی دادم

خبرگزاری فوتبالی - کلودیو مارکیزیو مدعی شد که سال‌ها قبل از ژوزه مورینیو در اینتر و همچنین رئال مادرید برای حضور در این تیم پیشنهاد داشته که به آن پاسخ منفی داده اتس. 

به گزارش فوتبالی، کلودیو مارکیزیو پیش از این در تیم یوونتوس حضور داشت و پس از جدایی از این تیم در سال 2018 به مدت یک فصل نیز در زنیت سن پترزبورگ به میدان رفت. او در گفتگو با روزنامه کوریره دلاسرا اظهار داشت: " وقتی ژوزه مورینیو هدایت اینتر را بر عهده داشت تماس‌هایی با من گرفته شد اما من پاسخ منفی دادم. افرادی مانند من، فرانچسکو توتیف دنیله ده‌روسی یا پائولو مالدینی در حال رشد کردیم که پیراهن یک تیم را از کودکی بر تن داشتیم. ارتباط ما با این پیراهن و این تیم قابل بحث نیست. فکر می‌کنم که رئال مادرید نیز خواهان جذب من بود. من 21 ساله بودم و تازه بازی در تیم اول یوونتوس را آغاز کرده بودم و فابیو کاپلو که در آن زمان هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت می‌خواست من را به این تیم منتقل کند. من گفتم نه چون می‌خواستم در تیمی که به آن علاقه داشتم، در برابر والدینم و در شهر خودم به میدان بروم. "                                                            


1811

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار