menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 دی‌بوئر  به نبال انتقام از ایتالیا نیستم  ۲ برنامه برای بازی داریم

دی‌بوئر: به نبال انتقام از ایتالیا نیستم/ ۲ برنامه برای بازی داریم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی هلند پیش از دیدار مقابل ایتالیا اعلامم کرده به دنبال انتقام بابت شکست هلند در یورو ۲۰۰۰ نیست.

به گزارش فوتبالی، دی‌بوئر در کنفرانس پیش از دیدار مقابل ایتالیا به خبرنگاران گفته: انجام ۳ بازی در ۸ روز سنگین است. تمام این بازیکنان باید در باشگاه‌های‌شان هم بازی کنند. نتایج؟ در رقابت‌ها همیشه نتایج آن‌گونه که امید دارید پیش نمی‌رود. مقابل بوسنی بازی خوبی نکردیم اما ۵ موقعیت خوب داشتیم.

سرمربی تیم هلند در ادامه گفت: ما برای ۲ سناریو بازی کرده‌ایم. خود بازیکنان هستند که تصمیم می‌گیرند از کدام روش در زمین استفاده کنند. اگر روش اول مفید واقع نشد فورا به پلن بی رجوع می‌کنیم. با هر روشی شما می‌تونید چیز متفاوتی نسبت به بازی در خانه مقابل مشاهده کنید. من خوش بین هستم. ایتالیا در آن دیدار برای ۷۰ دقیقه ما را تحت فشار گذاشت و من آن را کاملا به خاطر دارم. آن‌ها نمایشی با سطح بالا داشتند. ما همیشه دیر به توپ می‌رسیدیم و به اندازه کافی پاس نمی‌دادیم اما این بار شرایط متفاوت است.  وضعیت گروه طوری است که همه شانس دارند. ما ۴ امتیاز داریم و ایتالیا ۵ امتیاز. پس هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

دی‌بوئر پیشتر سابقه هدایت اینتر برای مدت کوتاهی را دارد که تجربه‌ای ناموفق بود و سابقه شکست مقابل ایتالیا در یورو ۲۰۰۰ را هم دارد. او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به دنیال انتقام است گفت: من این بازی را به چشم انتقام نمی‌بینم. نه انتقام بابت اینتر  نه بابت یورو. من این ایتالیا را دوست دارم. آن‌ها هر بار با ۴ یا ۵ بازیکن حمله می‌کنند. برای برنده شدن باید کنترل بازی را در دست داشته باشیم و در نبردها برنده شویم. این کلید بازی ایتالیا برای ۷۰ دقیقه در دیدار رفت بود.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار