خبرگزاری فوتبالی- مربی دروازه بان های تراکتور فردا از رومانی به تبریز بازمی گردد و در تمرینات این تیم شرکت می کند.
به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، دینکا آلین مربی دروازه بان های تیم تراکتور تا فردا برای حضور در تمرینات این تیم به تبریز باز می گردد.
هراتیان: تراکتور بازیکنی جذب کرده بود که اصرار به بازی آن داشتند اما از ما مجوز بازی نگرفت
خبر مرتبط
وی پس از فینال جام حذفی به مرخصی رفته بود و طبق نظر علیرضا منصوریان از جمع اعضای کادرفنی قبلی تراکتور، تنها این مربی دروازه بان های رومانیایی قرار است فصل آینده هم در این تیم فعالیت کند.
6641