menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 کدام دروازه بان بیشترین اشتباه را در لیگ انگلیس داشته است

کدام دروازه بان بیشترین اشتباه را در لیگ انگلیس داشته است؟

خبرگزاری فوتبالی - اشتباه جردن پیکفورد در برابر برایتون به این معناست که این دروازه‌بان پس از حضور در اورتون در سال 2017 از هر دروازه بان دیگری بیشتر روی اشتباهات خود گل دریافت کرده است. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی انگلیس پیش از این به دلیل دو اشتباهش برابر فلیتوود در جام اتحادیه مورد انتقاد بود و بار دیگر با اشتباهی که منجر به گل تساوی بخش نیل موپای شد در مرکز توجه قرار گرفت. پیکفورد نتوانست شوت لیندرو تروسارد را به درستی مهار کند و توپ مقابل پای موپای افتاد که آن را وارد دروازه کرد. این بازیکن 26 ساله حالا 11 اشتباه منجر به گل در لیگ برتر پس از سال 2017 داشته که بیشتر از هر دروازه‌بان دیگری در همین بازه زمانی به شمار می‌رود. آسمیر بگوویچ از بورنموث که در حال حاضر به صورت قرضی در میلان حضور دارد با 10 اشتباه پس از او ایستاده و مارتین دوبراوکا در نیوکاسل 9 اشتباه داشته است. پیکفورد تنها بازیکن سرشناس این فهرست نیست و هوگو لوریس، دروازه‌بان تاتنهام، نیز با 8 اشتباه در انی فهرست دیده می‌شود. داوید خیا و برند لنو از منچستریونایتد و آرسنال نیز هر کدام 7 اشتباه منجر به گل در کارنامه خود در سه سال اخیر داشته‌اند. 


1811

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار