menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 آرزوی موفقیت اینیستا برای بازیکنان بارسلونا

آرزوی موفقیت اینیستا برای بازیکنان بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی – اینیستا برای تیم بارسلونا آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال لالیگا از هفته پیش آغاز شده اما تیم بارسلونا به دلیل حضور در مراحل حذفی لیگ قهرمان و سفر به پرتغال این هفته و با تاخیر نسبت به دیگر تیم‌های لالیگایی اولین دیدار خود را برگزار می‌کند و به مصاف تیم ویارئال خواهد رفت. حالا به مناسبت اولین دیدار تیم بارسلونا، آندرس اینیستا، ستاره سابق این تیم که سال ۲۰۱۸ از جمع آبی و اناری‌ها جدا شد و به تیم ویسل کوبه پیوست، با انتشار یک پیام از بارسلونایی‌ها حمایت کرد.
اینیستا در یک پست اینستاگرامی با انتشار یک تصویر جدید از تیم بارسلونا و حضور بازیکنان جدید این تیم نوشته: «فصلی جدید و چالشی جدید! موفق باشد!».

اولین تیم باشگاهی اینیستا قبل از اغاز حرفه‌ای فوتبال توسط او آلباسته بود اما او در سن ۱۲ سالگی به لاماسیا پیوست و تا ۲۲ سال بعد هم لباس آبی و اناری را از تن در نیاورد. او که سابقه ۱۲ سال حضور در تیم ملی اسپانیا را هم دارد و گل قهرمانی لاروخا در جام جهانی را به ثمر رسانده در زمان مربیگری والورده از بارسایی‌ها جدا شد و تا امروز به همراه تیم ویسل کوبه در لیگ ژاپن بازی می‌کند.

گفتنی است بازی بارسلونا و ویارئال ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار