menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 احتمال غیبت آلیسون و تیاگو برابر آرسنال

احتمال غیبت آلیسون و تیاگو برابر آرسنال

خبرگزاری فوتبالی - تیاگو آلکانتارا و آلیسون بکر در تلاش هستند تا برای حضور در دیدار برابر آرسنال که دوشنبه شب برگزار خواهد شد مصدومیتشان را برطرف کرده و به آمادگی برسند. 

به گزارش فوتبالی، این دو بازیکن به دلیل مصدومیت در تمرینات روزهای گذشته در مجموعه تمرینی ملوود غایب بودند و ممکن است نتوانند لیورپول را در دیدار برابر آرسنال همراهی کنند. آلیسون و تیاگو صبح روز بازی تست‌های آمادگی جسمانی انجام خواهند داد و پس از یورگن کلوپ درباره احتمال حضور این دو بازیکن در میدان تصمیم گیری خواهد کرد. هنوز مشخص نشده که مصدومیت این دو بازیکن از چه ناحیه‎ای است و در چه زمانی رخ داده است. تیاگو پیش از این در جریان پیروزی 0 - 2 برابر چلسی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد اما انتظار می‎رفت که در برابر آرسنال اولین حضورش در ترکیب اصلی لیورپول را تجربه کند اما در حال حاضر مشخص نیست که بتواند هم تیمی‎های خود را در مقابل شاگردان میکل آرتتا در هفته سوم رقابت‎های لیگ برتر همراهی کند. 


1811                                                                                                                                                                                        

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار