menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 پیش بازی استقلال-الشرطه  مهم مثل فینال

پیش بازی استقلال-الشرطه/ مهم مثل فینال

خبرگزاری فوتبالی- اولین بازی استقلال در دور جدید مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم حکم بازی فینال را دارد.

به گزارش فوتبالی، استقلال که به واسطه انصراف الوحده امارات، هفته گذشته استراحت کرد، فردا شب در اولین بازی‌اش باید به مصاف الشرطه عراق برود. دیداری که اهمیت بسیار زیادی برای مجید نامجومطلق و شاگردانش دارد.

چرا این بازی مهم است؟ الشرطه پنجشنبه شب موفق شد با نتیجه 1-2 الاهلی عربستان را شکست دهد تا دیدارش با استقلال بسیار حیاتی شود. استقلال برای آنکه شانس صعود به مرحله بعدی داشته باشد باید حتما این بازی را ببرد چون باخت به الشرطه به معنای حذف آبی‌ها از لیگ قهرمانان خواهد بود و تساوی هم باعث می‌شود که صعود استقلال به مرحله بعدی، در گروی پیروزی مقابل الاهلی عربستان در بازی آخر باشد. به همین دلیل است که نامجومطلق در کنفرانس خبری قبل از بازی فردا گفته که اگر چه تیمش با تساوی هم شانس صعود دارد اما فقط برای پیروزی مقابل الشرطه به میدان خواهد رفت.

نتیجه دیدار قبلی: بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید. در آن بازی استقلال با گل به خودی بازیکن الشرطه از حریف پیش افتاد اما یک پنالتی برای تیم عراقی بازی را به تساوی کشاند.

وضعیت در جدول: در گروهی که الاهلی عربستان با 6 امتیاز در صدر قرار دارد، الشرطه با 4 امتیاز تیم دوم جدول است و استقلال یک امتیازی در رده سوم قرار دارد.


1984

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار