menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 آرتتا  اوبامیانگ پیشنهاد بارسلونا را رد کرد تا در آرسنال بماند

آرتتا: اوبامیانگ پیشنهاد بارسلونا را رد کرد تا در آرسنال بماند

خبرگزاری فوتبالی - میکل آرتتا می‌گوید که پیر امریک اوبامیانگ تصمیم گرفت قراردادش را تمدید کند چون آرسنال تیم فوتبالی باورنکردنی است و پیشنهاد بارسلونا را رد کرد چون توپچی‌ها به اندازه آنها تیم بزرگی هستند. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا تصمیمی جدی برای جذب اوبامیانگ داشت که در این تابستان علاقه بسیاری از تیم‎ها از جمله اینتر را نیز به خود جلب کرده بود. با این حال باشگاه آرسنال اعلام کرد کاپیتانش با امضای قراردادی سه ساله پس از ماه‌ها گمانه زنی درباره آینده‌اش در این تیم باقی خواهد ماند. این بازیکن 31 ساله به آرسنال کمک کرد که فصل گذشته قهرمان جام حذفی شود و در آستانه فصل 21 - 2020 نیز در جام خیریه پیروز شود. او همچنین در اولین دیدار فصل برابر فولام گلزنی کرد. آرتتا درباره ستاره تیمش گفت: " فکر می‌کنم دلیل اصلی که اوبا در تیم ماند این است که ما تیم فوتبالی باورنکردنی داریم. افراد بسیار خوبی اینجا کار می‌کنند و او عشق هواداران را احساس می‌کند. من سهم خودم را انجام دادم و به او توضیح دادم که چه کاری در پیش داریم و او چه نقش مهمی در این میان دارد. باشگاه نیز شایسته تقدیر است و همه کسانی که برای حضور او تلاش کردند. "

او در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد بارسا و اینتر گفت: " باشگاه ما به اندازه این نام‌ها بزرگ است. مهمترین نکته باشگاه فوتبال است. چیزی که از آن الهام می‌گیریم و کاری که می‌توانیم در آینده انجام بدهیم و دستاورهایی که خواهیم داشت. ما باید اطمینان حاصل کنیم که بازیکنانمان به پروژه ما باور دارند. "


1811

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار