menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 فرناندز بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد شد

فرناندز بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد شد

خبرگزاری فوتبالی - برونو فرناندز علیرغم پیوستن به منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی موفق شد عنوان بهترین بازیکن فصل 20 - 2019 این تیم را از آن خود کند. 

به گزارش فوتبالی، بازیساز پرتغالی پس از جدایی از اسپورتینگ و حضور در اولدترافورد در ماه ژانویه درخشش بسیاری در جمع شاگردان اوله گونار سولشر داشت. عملکرد عالی او باعث شد که شیاطین سرخ بار دیگر برای فصل 21 - 2020 به رقابت‎های لیگ قهرمانان اروپا بازگردند و در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرند. فرناندز پس از کسب این عنوان به سایت رسمی باشگاه گفت: " البته که همه می‌خواهند برای تیم و باشگاه و هواداران قهرمانی کسب کنند اما مشخصا من از جوایز فردی نیز خوشحال می‎شوم. می‌دانم که می‌شود گفت برایم اهمیتی ندارد و از این طور صحبت‌ها اما این موضوع همیشه برای یک بازیکن مهم است. وقتی چنین جوایزی به دست می‌آوری همیشه احساس خوبی داری و من هم با بقیه متفاوت نیستم. واقعا خوشحالم. دوست دارم این جایزه را به جام‌های بسیاری که برای باشگاه و هواداران کسب می‌کنم اضافه کنم چون فکر می‌کنم انها شایستگی کسب قهرمانی‌های بسیار را دارند. " 

فرناندز موفق شد با رای هواداران بالاتر آنتونی مارسیال در رده دوم و مارکوس رشفورد در رده سوم قرار بگیرد. در فصل 29 - 2018 این لوک شاو بود که موفق شده بود این عنوان را از آن خود کند. فرناندز به گفته سایت رسمی باشگاه 35.5 درصد آرا را به خود اختصاص داد و این در حالی بود که مارسیال با اختلاف بسیار کم و با 34% در رده دوم قرار گرفت اما رشفورد تنها 10.4% از رای هواداران را به دست آورد. 


1811

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار