menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 رکورد ضعیف توخل  بدترین روند پی‌اس‌جی در 42 سال اخیر

رکورد ضعیف توخل: بدترین روند پی‌اس‌جی در 42 سال اخیر

خبرگزاری فوتبالی - شروع فصل وحشتناک پاریسن ژرمن در لیگ فرانسه بیش از هر زمانی توماس توخل مربی آلمانی این تیم را در لبه پرتگاه قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، بازی پی اس جی و مارسی یکی از پرحاشیه ترین بازیهای سالهای اخیر فوتبال فرانسه بود که در پایان بازی پنج بازیکن اخراج شدند. این اولین باری بود که پی اس جی در دوران مدیریت الخلیفی در مقابل مارسی در بازی موسوم به "لوکلاسیک" شکست خورد. پیش از این آخرین شکست پاریسن ژرمن مقابل حریف دیرینه به 27 نوامبر 2011 برمی گردد و آخرین باری که تیم پاریسی در پارک دو پرنس مقابل المپیک مارسی مغلوب شد به سال 2010 برمی گردد.

پی اس جی برای اولین بار در تاریخ خود در پایان هفته سوم در منطقه سقوط قرار گرفت. آنها در دو بازی اول خود مقابل لانس و مارسی شکست خوردند تا بدترین آمار خود از سال 1978 تا کنون را داشته باشند. در حقیقت آخرین باری که پی اس جی در هر دو بازی آغازین خود در لیگ فرانسه شکست خورده بود و نتوانسته بود گل بزند به 42 سال پیش برمی گردد. از زمانی که الخلیفی مدیریت پی اس جی را به عهده گرفت؛، فقط یک بار این تیم تا صدر جدول هفت امتیاز فاصله داشت که به فصل 15-2014 برمی گردد که مارسی با با هدایت مارچلو بیلسا به مدت دو هفته با اختلاف هفت امتیاز نسبت به پی اس جی صدرنشین بود.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار