menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 کلوپ  نمی‌توانیم ناگهانی شبیه به چلسی شویم

کلوپ: نمی‌توانیم ناگهانی شبیه به چلسی شویم!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم لیورپول با تشریح وضعیت تیم لیورپول اعلام کرد آینده نامطمئن است و نمی‌تواند روند لیورپول را به طرزی ناگهانی تغییر دهد.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول در گفت و گو با BBC گفته: باشگاه‌ها در شرایط متفاوتی قرار دارند و در دنیای نامطمئنی زندگی می‌کنیم. برای بعضی باشگاه‌ها به نظر می‌رسد آینده نامطمئن کمتر اهمیت دارد زیرا آن‌ها متعلق به کشورها و اشخاص بانفوذ هستند و این واقعیت دارد اما ما باشگاه متفاوتی هستیم.

کلوپ در ادامه افزود: ما به فینال لیگ قهرمانان دو سال پیش رسیدیم و آن را بردیم و حالا هم قهرمان لیگ برتر شده‌ایم. نمی‌توانیم یک شبه آن را تغییر دهیم و بگوییم حالا می‌خواهیم مانند چلسی باشیم! ما همیشه می‌خواهیم تا ترکیبمان را بهبود ببخشیم اما راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از راه‌ها جذاب بازیکن است و راه دیگر همکاری با هم در راستای بهبود چیزهایی است که در آن خوب هستیم. فوتبال یعنی این. هیچکس نمی‌خواهد تنها درباره تمرینات و قراردادهای جدید حرف بزند.

سرمربی تیم لیورپول در ادامه درباره عملکرد نقل و انتقالاتی لیورپول افزود: ۵ سال است در لیورپول حضور دارم و اگر قرار باشد چیزی اتفاق بیفتد،‌ اتفاق می‌افتد. شایعاتی زیادی در رسانه‌ها مطرح شده و برخی اوقات نام‌هایی مطرح می‌شود که باعث خنده ما می‌شود!

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار