menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 سوال روز  چرا رسول پناه با بازیکنان پرسپولیس وارد مذاکره نمی شود

سوال روز/ چرا رسول پناه با بازیکنان پرسپولیس وارد مذاکره نمی شود؟

خبرگزاری فوتبالی- سرپرست مدیرعاملی می گوید با توجه به اعلام کادر فنی، سیاست باشگاه پرسپولیس حفظ بازیکنان اصلی تیم است.

به گزارش فوتبالی، مهدی رسول پناه امروز با حضور در برنامه ورزش مردم در بخشی از صحبت های خود با اشاره به درخواست کادرفنی برای حفظ بازیکنان اصلی تیم گفته بود: سیاست باشگاه پرسپولیس این است که شاکله اصلی تیم مانند فصول گذشته حفظ شود تا بتوانیم 

با کمک کادر فنی و سایر بازیکنان افتخارات گذشته و روند خوب در لیگ قهرمانان آسیا که موجب به حضور این تیم در فینال آسیا شد را تکرار کنیم.

 اما سوال اصلی از سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس این است که با توجه به اینکه دو بازی تا پایان فصل باقی مانده است این باشگاه چه اقداماتی برای مذاکره با بازیکنان اصلی این تیم انجام داده است؟ 

رسول پناه نگفت تاکنون با کدام ستاره تیم که قراردادشان رو به اتمام است جلسه ای برگزار شده است. با توجه به صحبت های رسول پناه برخی بازیکنان پرسپولیس بندی در قراردادشان وجود دارد که با پرداخت مبلغی می توانند رضایتنامه بگیرند و به هرتیمی که دوست دارند بپیوندد.

آنچه مشخص است با توجه به این نوع قراردادها و بندهای عجیب و غریب این بازیکنان هیچ وقت به سیاست باشگاه کاری ندارند.

اینکه چرا سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مذاکراتش با ستاره های این تیم که پیشنهادهای خوبی از کشورهای حوزه خلیج فارس دارند را آغاز نکرده نکته ای بود که پیمان یوسفی مجری برنامه ورزش و مردم، آن را زیرپوستی پرسید و رسول پناه هم با زیرکی از پاسخ 

دادن طفره رفت. ستاره های پرسپولیس با توجه به قیمت ارز در بازار ایران و پیشنهادهایی که دارند بی میل نیستند تا با توجه به بندهایی که در قرارداد خود دارند از پرسپولیس جدا شوند. رسول پناه حتی پیشنهادهای علیپور را کتمان کرد.

7655

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار