menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 هیلبرت  اگر نیمار 222 میلیون می‌ارزد پس نمی‌شود رونالدینیو را خرید

هیلبرت: اگر نیمار 222 میلیون می‌ارزد پس نمی‌شود رونالدینیو را خرید!

خبرگزاری فوتبالی - روبرتو هیلبرت، بازیکن سابق تیم ملی آلمان، معتقد است که اگر نیمار 222 میلیون یورو ارزش دارد پس نمی‌توان در بازار نقل و انتقالات فعلی روی رونالدینیو قیمتی گذاشت. 

به گزارش فوتبالی، هیلبرت به همراه تیم اشتوتگارت در فصل 08 - 2007 در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان با بارسلونا دیدار کرد که در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 1 - 3 و 0 - 2 شکست خورد. بارسا از بازیکنانی همچون تیری آنری، ژاوی، آندرس اینیستا و لیونل مسی جوان در ترکیبش بهره می‌برد اما به نظر هیلبرت یک بازیکن بهتر از همه آنها بود. او در این باره به سایت گل گفت: " بهترین بازیکنی که با آن روبرو شده‌ام رونالدینیوست. برای من او بهترین بازیکن تاریخ است. او بسیار سریع، قوی و همیشه خوشحال بود. بازی اشتوتگارت برابر بارسلونا و هیچ چیز برای ما خوب پیش نمی‌رفت اما من می‌گویم که یک تجربه بود! من تلاش کردم به او ضربه بزنم اما ضربه زدن به او کار آسانی نبود. او و فرانک ریبری که در آلمان برابر بازی کرده‌ام فوتبال را نه برای کار که برای تفریح بازی می‌کردند. آنها از حضور در زمین خوشحال هستند و با پاهایشان به راحتی با توپ بازی می‌کنند. آنها عاشق این کار هستند و این عشق را در قلبشان حس می‌کنند. آنها استعدادی خدادادی دارند که هیچکس دیگر از آن برخوردار نیست. مسی، کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه و نیمار هم این کار را می‌کنند. آنها عاشق این کار هستند و در بالاترین سطح لذت می‌برند. اگر نیمار 222 میلیون یورو قیمت دارد پس فکر می‌کنم نمی‌توان روی رونالدینیو و رونالدوی اصلی به اندازه گران بودند که نمی‌شد آنها را خرید. "


1811

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار