خبرگزاری فوتبالی- باشگاه استقلال به زودی با علی کریمی و روزبه چشمی مذاکره میکند.
به گزارش فوتبالی، پس از تمدید قرارداد با داریوش شجاعیان، باشگاه استقلال به دنبال تمدید قرارداد با علی کریمی و روزبه چشمی است و در این راه می خواهد با این دو بازیکن هم تمدید کند. در واقع این دو بازیکن از اولویت های استقلال در تمدید قرارداد هستند و قرار است این باشگاه پس از تمدید قرارداد با این نفرات به دنبال تمدید با بقیه بازیکنان خود باشد.
با این شرایط طی این چند روز مذاکرات استقلال با چشمی و کریمی دنبال خواهد شد تا طرفین در صورت توافق قراردادشان را تمدید کنند.
۴۰۴۰