menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 نوستالژی؛ اولین بازی ایکر کاسیاس در تیم ملی اسپانیا

نوستالژی؛ اولین بازی ایکر کاسیاس در تیم ملی اسپانیا

خبرگزاری فوتبالی - ایکر کاسیاس به تازگی به طور رسمی از فوتبال خداحافظی کرده است. او بدون شک یکی از پر افتخار ترین و بهترین دروازه‌بانانِ تاریخ است. کاسیاس 20 سال پیش اولین بازی خود را برای تیم ملی اسپانیا طی یک بازی دوستانه انجام داده بود.

به گزارش فوتبالی، ایکر کاسیاس کاپیتان اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در حالی اخیرا بازنشسته شد که دوران فوتبالی بی نظیر را از خود به یادگار گذاشت. او در دوران طلایی تیم ملی اسپانیا، دروازه‌بان شماره یک و کاپیتان این تیم بود. او با اسپانیا دو بار قهرمان جام ملت های اروپا شد و در سال 2010 هم جام جهانی را بالای سر برد. اما اولین بازی ایکر کاسیاس در تیم ملی اسپانیا به سال 2000 بر‌می‌گردد، زمانی که او تنها 19 سال داشت. ایکر کاسیاس قبل از رقابت های یورو 2000 به تیم ملی اسپانیا دعوت شد و در یک بازی دوستانه مقابل سوئد به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد تا اولین بازی خود برای لاروخا را ثبت کند.

در آن روز کمتر کسی فکرش را می‌کرد که دروازه‌بانی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده 10 سال بعد جام جهانی را بالای سر خواهد برد. کاسیاس تا سال 2016 عضو تیم ملی اسپانیا بود و با 167 بازی ملی به کارش در لاروخا خاتمه بخشید.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار