menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 استوریج  کار نیمه تمامی در لیگ برتر انگلیس دارم

استوریج: کار نیمه تمامی در لیگ برتر انگلیس دارم

خبرگزاری فوتبالی - دنیل استوریج، ستاره سابق دو تیم چلسی و لیورپول، می‌گوید که کار نیمه تمامی در لیگ برتر انگلیس دارد و خواهان بازگشت به این رقابت‌هاست. 

به گزارش فوتبالی، استوریج پس از جدایی از ترابوزان اسپور ترکیه در ماه مارس ( اسفند ) هنوز به تیم جدیدی نپیوسته است. این بازیکن 31 ساله پس از نقض قوانین شرط بندی فدراسیون جهانی فوتبال از سوی این باشگاه برکنار شده و با محرومیت 4 ماهه روبرو شد. استوریج از آن زمان در حال تلاش برای حفظ آمادگی بدنی خود در لس آنجلس است و تلاش می‌کند که بتواند در فصل 21 - 2020 بار دیگر به سطح اول رقابت‌ها بازگردد. او در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌های آینده‌اش به اسکای اسپرت گفت: " ما گزینه‌های در سراسر دنیا داریم اما من یک بازیکن انگلیسی هستم و همیشه دوست دارم در لیگ برتر بازی کنم. باور دارم که می‌توانم چیزهای بسیاری به این لیگ اضافه کنم و باید بگویم که این لیگ انتخاب اول من است. احساس می‌کنم کار نیمه تمامی برایم باقی مانده بنابراین دوست دارم برگردم و آنجا بازی کنم. از بازی در سایر لیگ‌ها استقبال می‌کنم و فقط بازگشت به لیگ برتر را در نظر ندارم اما بازگشت به انگلیس و نشان دادن توانایی‌هایم بهترین گزینه برای من است. من بسیار هیجانزده هستم. از همیشه بیشتر عطش دارم و کاملا روی فصل بعدی زندگی تمرکز کردم. "


1811

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار