menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 گالیانی  با پیرلو تلفنی صحبت کردم؛ مثل دیوانه‌ها می‌خندید

گالیانی: با پیرلو تلفنی صحبت کردم؛ مثل دیوانه‌ها می‌خندید!

خبرگزاری فوتبالی – آدریانو گالیانی، نایب رئیس و مدیر عامل سابق میلان که نزدیک به ۳۰ سال در این تیم فعالیت کرده و مدیر پیرلو هم بوده اعلام کرده پیرلو در زمان بازی‌اش هم شخصیت مربی‌ها را داشته و در این شغل موفق خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، گالیانی در گفت و گو با کوریره دلو اسپورت با بیان اینکه یک تماس تلفنی با پیرلو داشته گفته: از همان لحظه‌ای که صدای آندرا را پشت تلفن شنیدم او در حال خندیدن مانند دیوانه‌ها بود. ما همدیگر را در مونزلو در تاریخ ۵ آگوست برای بازی مونزا مقابل تیم زیر ۱۹ سال یوونتوس دیدیم و به او گفتم خواهیم دید آندرا که تو روند کاری فوق‌العاده‌ای خواهی داشت. تقدیر تو این گونه است که مربی موفقی شوی. البته فکر نمی‌کردم که او ۳ روز بعد سرمربی تیم یوونتوس شود! به او گفتم تصور کرده بودم چند ماه دیگر این اتفاق بیفتد و او خندید.

گالیانی در ادامه صحبت‌هایش گفت: باور کنید من از همان زمان بازی پیرلو می‌دانستم که او مربی می‌شود. او زمانی که در زمین حضور داشت مشخص بود مربی می‌شود و زمین مسابقه به شما دروغ نمی‌گوید. اگر بخواهم آندرا را در یک کلمه توصیف کنم باید بگویم «با هوش» و در کنار اینها باید گفت او دانش آموز بود و یاد می‌گرفت. حتی از تیم رقیب. او در یوونتوس موفق خواهد شد و من هم به او تبریک می‌گویم.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار