menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 سرخی روبرتو  هیچ تیمی مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان نیست

سرخی روبرتو: هیچ تیمی مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان نیست

خبرگزاری فوتبالی – سرخی روبرتو اعتقاد دارد هیچ تیمی شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان نیست زیرا فرمت بازی‌ها تغییر کرده و به صورت تک بازی انجام می‌شود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم بارسلونا توانست ناپولی را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. بسیاری از هواداران اعتقاد دارند منچستر سیتی و بایرن مونیخ دو شانس اصلی فتح جام هستند اما روبرتو چنین اعتقادی ندارد و می‌گوید با توجه به تک حذفی بودن هیچ تیمی را نمی‌توان مدعی اصلی قهرمانی دانست.

سرخی روبرتو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: هیچ تیمی در لیگ قهرمانان شانس بیشتری نسبت به بقیه برای قهرمانی ندارد. هر تیم می‌تواند برنده شود و هر  تیمی می‌تواند شکست بخورد. بازی‌ها تک حذفی است و هر دیدار مانند فینال می‌ماند.

سرخی روبرتور دیدار برابر بایرن را اصلا آسان نمی‌داند اما اطمیان داد که می‌توانند در حریف نقاط ضعف پیدا و از آن استفاده کنند. روبرتو گفته: نمی‌دانیم که چه چیزی در دیدار مقابل بایرن نیاز داریم. می‌خواهیم خودمان را برای بازی اماده کنیم و ببینیم نقطه ضعف آن‌ها چیست.

مدافع هافبک تیم بارسلونا در ادامه افزود: هدف ما رسیدن به لیسبون بود که به آن رسیدیم. حالا می‌خواهیم استراحت کنیم و سپس خودمان را برای بازی مقابل بایرن مونیخ آماده کنیم.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار