menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 هوینس  حکم CAS بر برائت بایرن مثل یک سیلی به صورت یوفا بود

هوینس: حکم CAS بر برائت بایرن مثل یک سیلی به صورت یوفا بود

خبرگزاری فوتبالی - اولی هوینس، مدیرعامل سابق بایرن مونیخ، از تصمیم دادگاه عالی ورزش و رد محرومیت دو ساله منچسترسیتی از لیگ قهرمانان انتقاد  کرد. 

به گزارش فوتبالی، تیم لیگ برتری در پرونده اعتراض به حکم محرومیت خود از لیگ قهرمانان و پرداخت جریمه 30 میلیون یورویی به اتهام عدم رعایت قوانین فیرپلی مالی به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد و موفق شد علاوه بر عدم محرومیت از لیگ قهرمانان، جریمه مالی را نیز به 10 میلیون یورو کاهش دهد. هوینس می‌گوید تصمیم دادگاه عالی ورزش ضربه‌ای سخت به قوانین یوفا بوده و از اعضای هیئت ژوری این دادگاه انتقاد کرد. او در گفتگو با سایت گل اظهار داشت: " وقتی دلایل رد حکم یوفا از سوی دادگاه عالی ورزش را می‌خواندم از خودم پرسیدم که دلیل همه این اتفاقات چیست. در نهایت دفاعیه یوفا بسیار ساده بود. در حقیقت دادگاه نیز نگاه مشابهی داشت اما نتوانست مدرک خوبی برای رفتار منچسترسیتی پیدا کند. این حکم مثل یک سیلی به صورت یوفا بود. ما هنوز باید با منچسترسیتی سر و کار داشته باشیم و این که مدارک ارائه شده ضعیف بوده ربطی به باشگاه ندارد. "                                                             


1811

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار