menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 خوشحالی عجیب سبایوس که وایرال شد  کوبیدن سرش به زمین

خوشحالی عجیب سبایوس که وایرال شد: کوبیدن سرش به زمین!

خبرگزاری فوتبالی - گل دوم اوبامیانگ در مقابل چلسی باعث شد تا هواداران آرسنال به شدت به وجد بیایند چرا که توانستند کامبک بزنند و با شکست دادن همشهری قهرمان جام حذفی انگلیس شوند.

به گزارش فوتبالی، هواداران و بازیکنان آرسنال از تعویض شکست با پیروزی در مقابل چلسی بسیار خوشحال بودند اما یکی از عجیب ترین واکنش ها را دنی سبایوس داشت. هافبک آندلوسی پس از این گل به پشت روی زمین دراز کشید و محکم سرش را به چمن ورزشگاه ومبلی کوبید. این خوشحالی با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی شد و خیلی ها با شوخی و خنده به آن واکنش نشان دادند.

دنی سبایوس نقشی کلیدی در ماه های اخیر در تیم لندنی داشته است و حضور میکل ارتتا باعث شده تا به بازیکن مهمی در تیم توپچی ها تبدیل شده است. این هافبک که به صورت قرضی از رئال مادرید راهی آرسنال شده، پایان فصل فوق العاده ای داشته است. این شرایط باعث شد تا هافبک سویایی حتی با احتمال حضور در آرسنال در فصل آینده ملحق شود. اوبامیانگ با دو گلش توانست آرسنال را قهرمان لیگ انگلیس کند. بدین ترتیب توپچی های لندن فصل آینده قطعا در لیگ اروپا حضور خواهند داشت. سبایوس در حال حاضر نمی داند که فصل بعد می تواند در آرسنال بماند یا رئال مادرید تصمیم به فروش او به تیم دیگری می گیرد.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار