menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 زلاتان و دوناروما آماده‌ی تمدید قرارداد با میلان

زلاتان و دوناروما آماده‌ی تمدید قرارداد با میلان

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد زلاتان ابراهیموویچ و جیانلوئیجی دوناروما پس از دیدار با وکیلشان، مینو رایولا، آماده‌ی تمدید قرارداد با میلان هستند.

به گزارش فوتبالی، این دو بازیکن با هلیکوپتر به منزل مینو رایولا در مونت کارلو رفته و در آنجا جلسه‌ای را درباره‌ی آینده‌ی خود برگزار کرده بودند. طبق گفته‌ی گاتزتا دلو اسپورت، این دو بازیکن تمایل به ماندن در روسونری را دارند و در صورت عدم افزایش دستمزد نیز تصمیم بر جدایی نخواهند گرفت. احتمال جدایی این دو بازیکن در این تابستان وجود داشت اما با ابقای پیولی به عنوان سرمربیِ میلان، تصمیم آن‌ها به ماندن در میلان است. در حقیقت ممکن بود با آمدن رالف رانگنیک، زلاتان و دوناروما از میلان جدا شوند.

 قراردادِ ایبرا به زودی خاتمه می‌یابد. این بازیکن که در اکتبر 39 ساله خواهد شد، قرار است به مدت یکسال قراردادش را با میلان تمدید کند.اما در مورد جیانلوئیجی دوناروما که در 21 سالگی دروازه‌بان باتجربه‌ای شده است، شرایط کمی فرق می‌کند. قرارداد فعلی او تا 2021 اعتبار دارد و اگر میلان به لیگ قهرمانان اروپا صعود نکند، تمدیدی کوتاه مدت تا سال 2022 با بند آزاد سازی 50 میلیون یورو اتفاق خواهد افتاد.

به نظر می‌رسد که تصمیمِ باشگاه میلان برای نگه داشتنِ پیولی، این دو بازیکن را هم مجاب به ماندن کرده است.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار