menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 وضعیت عجیب سهمیه اروپایی در ایتالیا؛ ممکن است لاتزیو به لیگ قهرمانان نرود

وضعیت عجیب سهمیه اروپایی در ایتالیا؛ ممکن است لاتزیو به لیگ قهرمانان نرود!

خبرگزاری فوتبالی – ممکن است تیم چهارم سری آ در لیگ قهرمانان حضور نیابد و شانس حضور در این رقابت‌ها را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، کشور ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا ۴ سهمیه دارد و این ۴ سهمیه به ۴ تیم اول سری آ تعلق گرفته است اما امسال ممکن است شرایط متفاوتی در سری آ پیش بیاید.

در حال حاضر یوونتوس در صدر جدول قرار دارد و به احتمال زیاد قهرمان خواهد شد. رتبه دوم و سوم در اختیار اینتر میلان و آتالانتا قرار گرفته  آن‌ها به همراه لاتزیوی رده چهارمی، سهمیه خود را قطعی کرده‌اند. به این ترتیب تکلیف سهمیه‌های لیگ قهرمانان در ایتالیا مشخص شده.

از سوی دیگر تیم رم و ناپولی در رده‌های پنجم و ششم سری آ قرار دارند و به این ترتیب سهمیه لیگ اروپا را کسب می‌کنند. اگر رم بتواند در لیگ اروپا قهرمان شود، سهمیه لیگ قهرمانان می‌گیرد و اگر ناپولی هم بتواند قهرمان لیگ قهرمانان شود، به طور خودکار سهمیه فصل بعد را هم کسب خواهد کرد. نکته مهم اینجاست اگر ناپولی بتواند قهرمان لیگ قهرمانان شود و رم هم لیگ اروپا را فتح کند باید به همراه ۴ تیم اول سری آ سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشند که در این صورت ایتالیا در فصل بعد ۶ نماینده خواهد داشت اما قوانین یوفا چنین اجازه ای نمی‌دهد و تنها ۵ تیم از هر کشور می‌توانند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند. به این ترتیب احتمالا تیم چهارم سری آ دیگر سهمیه لیگ قهرمانان را نخواهد داشت.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار