menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 توقف رئال مادرید در هفته پایانی لالیگا؛ لگانس سقوط کرد

توقف رئال مادرید در هفته پایانی لالیگا؛ لگانس سقوط کرد

خبرگزاری فوتبالی - بازی رئال مادرید و لگانس در هفته پایانی لالیگا با تساوی دو بر دو به اتمام رسید و بدین ترتیب رئال مادرید بازیهای بعد از قرنطینه خود را بدون شکست به اتمام رساند.

به گزارش فوتبالی ، در هفته پایانی لالیگا رئال مادرید که قهرمانی خود را نهایی کرده بود در یک بازی تشریفاتی و در حالی که به بازیکنانی نظیر کورتوا ، هازارد و واران کلا استراحت داده بود به تساوی دو بر دو رضایت داد. رئال مادرید نمی خواست که عدالت در لالیگا زیر سوال برود و به همین خاطر تا آخرین لحظه برای کسب نتیجه جنگید و در نهایت لگانس سقوط کرد و سلتاویگو در لالیگا ماندنی شد.

با پایان هفته 38 لالیگا، رئال مادرید قهرمان شد، بارسلونا، اتلتیکو و سویا مثل رئال مادرید سهمیه چمپیونزلیگ گرفتند، ویارئال، سوسیه داد و گرانادا سهمیه لیگ اروپا را کسب کردند که آخری به شگفتی فصل تبدیل شد و در عین ناباوری برای اولین بار در تاریخش توانست سهمیه اروپایی را به دست آورد و در نهایت تیم های لگانس، مایورکا و اسپانیول سقوط خود را نهایی کردند و فصل بعد در لالیگا نخواهند بود. کادیز و هوئسکا دو تیمی هستند که صعود خود به لالیگا را نهایی کرده اند و فصل بعد در این لیگ حضور خواهند داشت و تیم سوم نیز در پلی آف مشخص می شود.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار