menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 بازداشت پسربچه 12 ساله ای که به مهاجم لیگ انگلیس توهین نژادپرستانه کرد

بازداشت پسربچه 12 ساله ای که به مهاجم لیگ انگلیس توهین نژادپرستانه کرد

خبرگزاری فوتبالی - پلیس انگلیس امشب اعلام کرد که یک پسربچه 12 ساله را به علت توهین نژاد پرستانه به ویلفرد زاها مهاجم کریستال پالاس قبل از بازی مقابل استون ویلا بازداشت کرد هاست. این بازیکن امروز در صفحه خود در شبکه های اجتماعی از پیام های نژاشپرستانه به خودش انتقاد کرده بود و از صفحه موبایلش که پیام های توهین آمیز دریافت کرده بود، اسکرین شات گرفته بود.

به گزارش فوتبالی، در این پیام ها نوجوان 12 ساله که "جک" نام دارد نوشته بود:" برایت بهتر است که فردا گل نزنی سیاهپوست آشغال، در غیر این صورت با لباس روح به خانه ات خواهم آمد."

این پسربچه همچنین چند تصویر نژادپرستانه و آرم گروه نژادپرستی  Ku Klux Klan را برای زاها فرستاده بود. این در حالیست که دو هفته پیش لیگ انگلیس طرحی را آغاز کرد که بر اساس آن بازیکنان می توانند توهین های نژادپرستانه از طریق شبکه های اجتماعی را به آنها اطلاع بدهند. 

روی هاجسون سرمربی کریستال پالاس در مصاحبه اخیرش از زاها حمایت کرده بود و گفته بود:" خیلی ناراحت کننده است که یک بازیکن در روز بازی بیردار شود و ببیند که چنین پیام های بزدلانه و ناخوشایندی را دریافت کرده است. او همیشه با دیگران برخورد خوبی داشته است و دلیلی ندارد که بخواهد ساکت شود. خوب است که باشگاه ها و فوتبال انگلیس در این زمینه پشت هم باشند تا هر چه زودتر افرادی که چنین رفتارهای زشتی دارند، شناسایی شوند. هیچ توجیهی برای این پیام ها وجود ندارد."

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار