menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 تاتا مارتینو  به خیمنز توصیه می‌کنم به جای منچستر یونایتد به یوونتوس برود

تاتا مارتینو: به خیمنز توصیه می‌کنم به جای منچستر یونایتد به یوونتوس برود

خبرگزاری فوتبالی – تاتا مارتینو به رائول خیمنز، مهاجم تیم ولورهمپتون که تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند توصیه کرده  به جای اینکه به یوونتوس برود تیم منچستر یونایتد را انتخاب کند و پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کند.

به گزارش فوتبالی، مارتینو که سابقه هدایت تیم بارسلونا را در کارنامه خود دارد و حالا روی نیمکت تیم ملی مکزیک می‌نشید اعتقاد دارد خیمنز، مهاجم مکزیکی تیم ولوز در یوونتوس کار سختی برای پیدا کردن جایگاهش دارد. مارتینو به ESPN گفته: اگر از بیرون به مسئله نگاه کنیم باید بگویم بازیکنی با ویژگی‌های شماره ۹ در منچستر یونایتد وجود ندارد. مهاجمان زیادی مانند رشفورد، مارسیال و آن وینگر جوانشان گرین وود در این تیم حضور دارند اما از زمانی که روملو لوکاکو این تیم را ترک کرده، آن‌ها بازیکنی با ویژگی‌های شماره ۹ مانند رائول خیمنز نداشته‌اند.

مارتینو در ادامه افزود: خیمنز در یوونتوس کار آسانی برای پیدا کردن جایگاهش در ترکیب اصلی ندارید زیرا کریستیانو رونالدو محور اصلی است و بازیکنان کنار او باید خودشان را با کریستیانو هماهنگ کنند. با توجه به حضور دیبالا و ایگواین فکر می‌کنم رقابت زیادی آن جا وجود داشته باشد و خیمنز نتواند به آسانی به ترکیب اصلی برسد.

خیمنز ۲۹ سال که فصل گذشته به طور قرضی در ولورهمپتون حضور داشت و حالا قراردادش دائمی شده در مجموع در ۷۱ بازی برای ولوزی‌ها ۲۸ گل به ثمر رسانده است.
1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار