menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 سرمربی اسپال  نزدیک بود ۱۰ نفره میلان را ببریم  پیولی  شتاب‌زده بودیم

سرمربی اسپال: نزدیک بود ۱۰ نفره میلان را ببریم/ پیولی: شتاب‌زده بودیم

خبرگزاری فوتبالی – مربیان دو تیم اسپال و میلان پس از تساوی ۲-۲ در دیدار خود به صحبت پرداختند.
به گزارش فوتبالی، شب گذشته و در جریان دیدارهای سری آ تیم میلان مقابل تیم ده نفره اسپال با نتیجه ۲-۲ و در حالی که ابتدا ۲-۰ عقب افتاده بود به تساوی دست یافت. پس از پایان بازی، جی‌جی دیبیاجو، سرمربی تیم اسپال به خبرنگاران گفت: مایه تاسف است زیرا در آستانه کسب برد بودیم و باور داشتیم که کارمان را انجام دادیم. سخت‌کوش و عالی بازی کردیم. نزدیک به یک ساعت ۱۰ نفره بازی کردیم و من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. نمی‌توانستم چیز بیشتری از بازیکنام بخواهم. در این هفته‌ها در دقایق پایانی امتیازات زیادی از دست دادیم و این مسئله برای دیگر تیم‌ها هم اتفاق می‌افتد.
استفانو پیولی، سرمربی تیم میلان پس از پایان بازی گفت: این بازی در نتایجی که کسب کردیم یک قدم رو به عقب حساب می‌شود زیرا می‌خواستیم به بردهایمان ادامه دهیم اما متاسفانه با یک ضربه از داخل محوطه جریمه و سوپرگل حریف گل خوردیم. وقتی آن‌ها ۱۰ نفره شدند شتاب زده عمل کردیم و متوجه نبودیم که چقدر زمان در اختیار داریم. مقابل دروازه حریف هوشمند نبودیم. دیدار مقابل لاتزیو، یووه و ناپولی؟ این‌ها ۳ دیدار آینده ما هستند که بازی‌های سختی هستند اما می‌توانیم آن‌ها را آزار دهیم. امیدوارم در انتهای فصل جایگاه بهتری نسبت به مقام هفتمی کسب کنیم زیرا فاصله زیادی با رم و ناپولی نداریم. هنوز چیزی که باعث می‌شود در تمام دیدارها برنده شویم را در خودمان نداریم. حضور رانگنیک در میلان؟ من با عشق کار می‌کنم چون بازیکنانم را دوست دارم و درباره دیگر مربیان صحبت نمی‌کنم. باید ببینیم چه پیش می‌آید.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار