menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 لقب جالب ستاره سابق استقلال در ترکیه؛ ببر ایرانی

لقب جالب ستاره سابق استقلال در ترکیه؛ ببر ایرانی!

خبرگزاری فوتبالی-  هواداران ترابوزان اسپور ترکیه علاقه ویژه‌ای به ستاره ایرانی خود دارند و به او لقب «ببر ایرانی» را داده‌اند.

امروز(شنبه) مجید حسینی، ستاره ملی‌پوش و سابق استقلال و حال حاضر ترابوزان اسپور ترکیه ۲۴ ساله شد. حسینی که دومین فصل حضور خود در فوتبال ترکیه را پشت سر می‌گذارد با ترابوزان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته مدعی عنوان قهرمانی در لیگ و جام حذفی باشد. خود حسینی نیز برای ادامه همکاری با این تیم پرسابقه به توافق رسیده و قصد دارد مانند زمستانی که گذشت به پیشنهادات اروپایی خود پاسخ منفی بدهد.

حساب رسمی باشگاه ترابوزان در توییتر به مناسبت زادروز حسین، تصویری از او را کار کرده و تولدش را تبرک گفته است. هواداران ترابوزان نیز پای این توییت برای بازیکن ایرانی خود سنگ تمام گذاشته‌اند و با نسبت دادن لقب‌هایی چون «ببر ایرانی» و «تانک»، به مدافع تیم‌شان ابراز علاقه کرده‌اند.

حسینی در این فصل ۱۳ بازی برای ترابوزان انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است. میانگین تعداد دقایق حضور او در این فصل برای هر بازی ۷۲ دقیقه بوده است. او در هر بازی حدودا یک و نیم توپ‌ربایی داشته و ۱.۲ تکل زده است.

7413

منبع: ایرنا
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار