menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 مدافع یوونتوس  ناپولی ۱۱ نفره دفاع می‌کرد؛ همه ناراحتیم

مدافع یوونتوس: ناپولی ۱۱ نفره دفاع می‌کرد؛ همه ناراحتیم

خبرگزاری فوتبالی – مدافع تیم یوونتوس اعلام کرد ناپولی ۱۱ نفره دفاع می‌کرده و این مسئله کار را برای آن‌ها سخت کرده است.
به گزارش فوتبالی، خوان کوادرادو پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی ایتالیا به رای اسپرت گفت: با عطش فراوانی برای بردن به زمین رفتیم اما ناپولی ۱۱ نفره دفاع می‌کرد و پیدا کردن فضا در چنین شرایطی سخت بود.
کوادرادو در ادامه گفت: باید به آینده فکر کنیم. هنوز سری آ و لیگ قهرمانان را پیش رو داریم. شکست و از دست دادن جام حذفی سخت است اما مثل همیشه باید به برنده شدن فکر کنیم. ما تیم خوبی داریم و می‌‌توانیم به روزهای خوب پیش از قرنطینه برگردیم. آسان نیست. نمی‌توانیم به روزهای قبل برگردیم و باید در لحظه زندگی کنیم. در همین بازی فکر می‌کنم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و توپ را به خوبی به جریان می‌انداختیم. همان طوری که مربی از ما می‌خواست اما باید بهتر عمل می‌کردیم و به گل می‌رسیدیم.
مدافع تیم یوونتوس درباره مشکل گلزنی این تیم گفت: باید مصاف‌های یک به یک را به خوبی پشت سر بگذاریم اما ناپولی در دیدار دیشب به خوبی سازماندهی شده بود و نمی‌توانستیم فضا پیدا کنیم. رونالدو؟ او پس از بازی اندکی ناراحت بود. بابت نتیجه و شکست. زیرا همه ما می‌خواستیم برنده شویم. وقتی کار به ضربات پنالتی کشیده می‌شود یعنی قمار اتفاق می‌افتد. باید از هر اشتباهمان درس بگیریم، حرفه‌ای باشیم و متمرکز بمانیم.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار