menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ژيرو  کرونا باعث شد در چلسی بمانم

ژيرو: کرونا باعث شد در چلسی بمانم

خبرگزاری فوتبالی -  الیویر ژيرو اعتراف کرده ویروس کرونا باعث شده تا او در ماه ژانویه چلسی را ترک نکند و در این تیم بماند.
به گزارش فوتبالی، ژیرو مورد توجه چند تیم قرار گرفته بود اما شرایط پیچیده به وجود آمده بر سر کرونا باعث شده تا او در چلسی بماند و برای تیم بعدیش در آینده تصمیم بگیرد.
این مهاجم فرانسوی در گفت و گو با سایت رسمی آبی‌پوشان لندنی گفته: من به راحتی فرصت و آینده‌ام را در دستان فرانک لمپارد قرار دادم و تصمیم گرفتم باز هم به او اطمینان کنم. به دلیل همین اطمینان لمپارد به من بود که باشگاه به من پیشنهاد داد همچنان در چلسی بمانم و من هم به سرعت پیشنهاد آن‌ها را قبول کردم زیرا اینجا را دوست دارم. می‌خواهم به برنده شدن ادامه دهم و به مربی نشان دهم تا چه اندازه می‌تواند روی من حساب کند.
ژیرو در ادامه گفته: در کنار این مسائل باید بگویم کرونا و دوران قرنطینه باعث شد متوجه شوم که سفر دوباره و جا به جایی خانوده چقدر سخت خواهد بود و من راحت نیستم تا با اینگونه مسائل دوباره رو به رو شوم. به زندگی‌ام فکر می‌کنم و متوجه می‌شوم اینجا شرایط خوبی دارم. من اخیرا خیلی درباره این مسئله فکر کرده‌ام و خانواده‌ام راحت هستند.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار