menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 مهاجم اتلتیکو مادرید  بزرگی اتلتیکو را با حذف لیورپول نشان دادیم

مهاجم اتلتیکو مادرید: بزرگی اتلتیکو را با حذف لیورپول نشان دادیم

خبرگزاری فوتبالی – بازیکن تیم اتلتیکو مادرید اعلام کرده پیروزی مقابل لیورپول در آنفیلد، بزرگی تیم اتلتیکو را نشان داده است.
به گزارش فوتبالی، ویتولو، مهاجم تیم اتلتیکو مادرید در گفت و گو با مارکا گفته: دیدارمان با لیورپول در آنفیلد باورنکردنی بود. روی لبه پرتگاه قدم می‌زدیم و به لطف مارکوس یورنته توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. لحظه بی‌نظیر و خاطره انگیزی بود که در یک ورزشگاه افسانه‌ای رخ داد. در کنار این‌ها باید بگویم که توانستیم با مساوی برنده شویم و صعود کنیم. شما می‌توانستید بزرگی تیم ما را در آن بازی مشاهده کنید.
مهاجم تیم اتلتیکو مادرید درباره پست بازی‌اش وسواس خاصی ندارد و هیچ پستی را به عنوان پستی که ترجیح بدهد انتخاب نکرده است. او می‌گوید: همیشه در پست وینگر و در کناره‌ها بازی کردم اما وقتی در مرکز بازی می‌کنم بیشتر می‌توانم با توپ کار کنم. در هر صورت من علاقه خاصی به پست مشخصی ندارد و همه‌جا می‌توانم بازی کنم. شخصیت اصلی من کنار هم‌تیمی‌هایم شکل می گیرد.
ویتولو درباره اوایل دوران حضورش در اتلتیکو مادرید گفت: روز اولی که به اینجا آمدم را کاملا به خاطر دارم. محو واندا مترو پولیتانو شده بود. معارفه من در کریسمس انجام شد و هواداران هم در آن حضور داشتند.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار