menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ خوشحالی جالب هالند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی

عکس؛ خوشحالی جالب هالند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی در بازگشت بوندسلیگا نشان داد که از فرم خوبش دور نشده و اولین گل دورتموند را در پیروزی چهار بر صفر در مقابل شالکه به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، خوشحالی گل هالند اما توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. با قوانین جدید فاصله گذاری اجتماعی به نظر می رسد که هالند هم به جای بغل کردن هم تیمی هایش تصمیم گرفته بود که از دور و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی با هم تیمی ها خوشحالی کند. بازیکنان دورتموند با رعایت فاصله در مقابل هم ایستادند و همدیگر را خوشحالی کردند تا نوعی از خوشحالی کرونایی را ثبت کند.

هالند نوزده ساله سیزدهمین گل خود در دورتموند را با پاس تورگان هازارد بلژیکی به ثمر رساند و در استادیوم وستفالن خالی از جمعیت اولین گل دورتموند را در دوران بعد از کرونا به ثمر رساند.

البته این تنها نکته عجیب بازی نبود. یکی از اتفاقات جالب بازی این بود که صندلی های نیمکت نیز با فاصله قابل توجهی قرار گرفته بود و بدین ترتیب نیمکت تیم ها نیز شور و حال قدیمی را نداشت و واکنش های نیمکت نشین ها صرفا شخصی بود و نمی توانستند در کنار هم گلهای تیمشان را جشن بگیرند. 

در حال حاضر لیگ آلمان به نوعی الگویی برای سایر لیگ ها برای شروع مسابقات به شمار می رود و همه نگاه ها به اتفاقاتی است که در این بازیها رخ می دهد.


منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار