menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 گودین  بهترین گلی که زده‌ام  گل به بارسلونا در نیوکمپ

گودین: بهترین گلی که زده‌ام؟ گل به بارسلونا در نیوکمپ!

پایگاه خبری فوتبالی – گودین بهترین گل خود را گل به بارسلونا در نیوکمپ می‌داند.
به گزارش فوتبالی، دیگو گودین در سال ۲۰۱۴ توانست مقابل بارسلونا و در آخرین بازی فصل لالیگا در نیوکمپ گلزنی کند تا اتلتیکو مادرید قهرمان شود. این بازیکن اروگوئه‌ای در یک لایو اینستاگرامی گفته: بهترین گلی که به ثمر رساندم قطعا گل مقابل بارسلونا بود که باعث شد قهرمان شویم. لحظات فوق‌العاده‌ای در اتلتیکومادرید داشتم اما این گل برای من و فکر کنم برای هواداران اتلتیکو مادرید بهترین لحظه بود.
گودین درباره مربی سابق دیگو سیمئونه گفته: ال‌چولو یک مربی کامل است و من همیشه این مسئله را در دورانی که در اتلیتکو مادرید حضور داشتم گفته‌ام. او کارهای تاکتیکی زیادی انجام می‌دهد و زمانی که می‌خواهد برای بازی آماده شود بسیار باهوش رفتار می‌کند. او برای آماده‌سازی یک استعداد ذاتی دارد و رابطه خاصی بین تیم و هواداران ایجاد می‌کند. او مانند یک رهبر ارکستر است.
بازیکن فعلی اینترمیلان درباره شایعه بازگشتش به اتلتیکو مادرید گفت: در این رابطه از من زیاد سوال می‌شود. من از دوران حضورم در مادرید بسیار لذت برم و شکی در آن نیست اما آن دوران تمام شده و من در حال گذراندن تجربه‌ای جدید در اینترمیلان هستم. رشد می‌کنم و یاد می‌گیرم. به عنوان بازیکن به اتلتیکو مادرید برنمی‌گردم اما با پست دیگری... باید ببینیم چه پیش می‌آید اما به هر صورت همیشه یک هوادار اتلتیکو مادرید خواهم ماند.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار