menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 هافبک نساجی  هواداران نساجی انگیزه خاصی به بازیکنان می‌دهند

هافبک نساجی: هواداران نساجی انگیزه خاصی به بازیکنان می‌دهند

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال نساجی گفت: کادرفنی جدید نساجی در سطح بالایی از لحاظ فنی و شخصیتی قرار دارند

 به گزارش فوتبالی به نقل از  روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، محمدعرفان‌معصومی هافبک جوان تیم نساجی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و یکی از استعداد‌های آینده‌دار لیگ است.

معصومی درخصوص چگونگی گذراندن روز‌های قرنطینه اظهار کرد: متأسفانه شرایطی به‌وجود آمده که واقعاً خسته شدیم، اما به ناچار برای رفع کامل این بیماری باید تحمل کنیم. انشاالله به‌زودی این ویروس از بین برود و دوباره مثل قبل به زندگی و فوتبال ادامه دهیم. تعطیلی فوتبال ثابت کرد که چقدر جایگاه این رشته ورزشی در میان جامعه بالاست و انگار یکی از مهم‌ترین حلقه‌های نشاط و علاقه‌مندی مردم، گم شده است.

وی درخصوص انجام تمرینات در خانه افزود: در این شرایط بهترین راه، پیگیری تمرینات در خانه است، اما این مدل تمرینی به هیچ وجه به تمرینات گروهی نمی‌رسد. بالاخره ناچاریم برای اینکه تا حدودی بتوانیم شرایط بدنی‌مان را حفظ کنیم با زحمات مربیان، این روند تمرینی را دنبال کنیم.

هافبک جوان تیم نساجی در مورد تعطیلی لیگ و تأثیر آن بر عملکرد نساجی بیان کرد: تعطیلی لیگ با توجه به شیوع این بیماری خطرناک، منطقی بود، همان‌طور که کل لیگ‌های دنیا هم تعطیل شده است. مهم‌ترین تأثیر مثبت این تعطیلی سلامتی همه‌ی خانواده فوتبال است، اما اگر بخواهیم نگاهی حرفه‌ای داشته باشیم، طبیعتاً تاثیرات منفی زیادی به لحاظ بدنی و افت تاکتیکی بر بازیکنان می‌گذارد. هرچند طولانی شدن لیگ بسیار خسته‌کننده است و به لحاظ علمی تأثیرات منفی روحی و جسمی زیادی دربر دارد. در هر صورت اگر قرار باشد زمانی را برای ادامه برگزاری لیگ مشخص کنند، باید زمان لازم را به همه تیم‌ها بدهند تا بتوانند خودشان را به شرایط مسابقه برسانند.

معصومی در ادامه درخصوص روند حضورش در نساجی اضافه کرد: قبل از نساجی در خدمت تیم پارس جنوبی جم بودم، اما اوایل شروع تمرینات پیش‌فصل ۹۷ ـ ۹۸ شرایطی به‌وجود آمد که دیگر دوست نداشتم در پارس بمانم. همان زمان با  نکونام سرمربی وقت نساجی صحبت کردم و با نظر مثبت ایشان به نساجی آمدم.

وی در رابطه با کادر فنی جدید و سابق نساجی در فصل جاری خاطرنشان کرد: ابتدا باید از  مهاجری و کادر فنی‌شان تشکر کنم که دوران خوبی را در کنار آن‌ها گذراندیم و چیز‌های زیادی یاد گرفتیم. همچنین آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه این عزیزان دارم. فکری و دستیاران باتجربه‌اش نیز یک کادر فنی کامل هم از لحاظ شخصیتی و هم فنی هستند. در این مدت کوتاه ارتباط خیلی خوبی بین بازیکنان و مربیان برقرار شد و انشاالله هر چه زودتر تمرینات گروهی دوباره شروع شود تا بتوانیم از حضور این کادر فنی بهره لازم را ببریم و با کمک هم نساجی را به جایگاه آبرومندانه‌ای در جدول برسانیم.

هافبک جوان تیم نساجی درباره حضور مجدد علی امیری به‌عنوان مدیرعامل و مالکیت رضا حدادیان در نساجی گفت: فصل گذشته قراردادم را در دفتر  امیری و در حضور ایشان بستم. از همان‌جا با  امیری آشنا شدم، واقعاً مدیر کاربلد و پیگیری هستند و در حد توان به بازیکنان رسیدگی می‌کنند. خوشحالم که دوباره به نساجی بازگشتند.

حدادیان را انسانی دلسوز و عاشق نساجی و فوتبال می‌دانم که تمام فکر و ذکرشان رساندن باشگاه نساجی به یک باشگاه حرفه‌ای است. واقعاً این شور و اشتیاق در آقای حدادیان قابل مشاهده است و از همین‌جا از همه زحماتی که طی دو فصل اخیر برای باشگاه نساجی کشیدند، تشکر می‌کنم.

معصومی نظرش درخصوص بازی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر و در میان هواداران پرشور نساجی را چنین عنوان کرد: قبل از اینکه با نساجی قرارداد ببندم، کلیپ‌های هواداری نساجی را دیده بودم، اما نمی‌توانستم شور و حالش را درک کنم تا اینکه به نساجی آمدم و اولین بازی‌ام را در استادیوم شهید وطنی انجام دادم. آنجا بود که واقعاً شور و حال این هواداران عزیز را در وجودم احساس کردم. هواداران نساجی واقعاً انگیزه خاصی به بازیکن می‌دهند و این باعث می‌شود بازیکن هر چه در توان دارد در زمین پیاده کند. آن‌ها سرمایه‌های واقعی نساجی هستند و بابت حمایت‌های همیشگی‌شان از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از جایگاه نساجی در پایان فصل در جدول رده‌بندی تصریح کرد: با این شرایطی که به‌وجود آمده، پیش‌بینی کار سختی است، اما مردم مطمئن باشند که قول می‌دهیم با شروع تمرینات و مسابقات، تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا بتوانیم به بهترین جایگاه ممکن برسیم.

معصومی در پایان از مردم و هواداران نساجی خواهش کرد تا در خانه بمانند و موارد بهداشتی را رعایت کنند.

7655

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار