menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 آرسنال با تمام قوا به دنبال جذب مهاجم رئال مادرید

آرسنال با تمام قوا به دنبال جذب مهاجم رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال مادرید در ماه های اول حضورش در باشگاه زیاد موفق نبوده است. خیلی از باشگاه ها جویای شرایط وی شده اند. ناپولی یکی از جدی ترین مشتریان این مهاجم صرب است اما حالا خبر می رسد که آرسنال هم در نظر دارد که مهاجم سابق آینتراخت فرانکفورت را به عنوان جانشین پیر امریک اوبامیانگ به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی،  قرارداد مهاجم گابونی با آرسنال در تابستان بعدی به اتمام می رسد. تیم لندنی خبر دارد که این بازیکن قصد تمدید قرارداد ندارد و مذاکرات با باشگاه هایی نظیر پی اس جی و بارسلونا آغاز کرده است. آرسنال مجبور است که او را در تابستان بعدی بفروشد چرا که در غیر این صورت می تواند در سال 2021 به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.

اوبامیانگ 30 ساله می داند که این یکی از آخرین فرصت هایی است برای ملحق شدن به تیمی که مدعی جامها باشد، پیش رو دارد. آرسنال از سال 2017 در چمپیونزلیگ بازی نکرده است و این مهاجم در دو فصل خود عمل جامی نبرده است. به همین خاطر رییس فدراسیون فوتبال گابون به او توصیه کرده است تا به تیمی ملحق شود که شانس بیشتری برای کسب جوایز تیمی داشته باشد.

در چنین شرایطی آرسنال به سراغ جذب لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال مادرید رفته است. رئال در تابستان قبلی برای جذب این مهاجم 60 میلیون یورو هزینه کرد اما یوویچ در 24 بازی فقط دو گل زده و بحث جدا شدنش جدی است.

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار