menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 انقلاب پاریسن ژرمن در فصل نقل و انتقالات؛ محله برو بیا

انقلاب پاریسن ژرمن در فصل نقل و انتقالات؛ محله برو بیا!

پایگاه خبری فوتبالی – با توجه به اتمام قرارداد و جدایی چند بازیکن مهم، به زودی چهره جدیدی از پاریسن ژرمن خواهیم دید.
به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن هم مانند تمام باشگاه‌های فوتبال در دوران قرنطینه به سر می‌برد و هنوز برنامه خاصی برای ادامه کار ندارد اما شرایط این تیم برای فصل نقل و انتقالات چنگی به دل نمی‌زند و با توجه به خاتمه یافتن قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان این تیم، پاریسی‌ها باید بیش از پیش به فکر خودشان باشند.
در حال حاضر تیاگو سیلوا و ادینسون کاوانی در حال گذراندن روزهای پایانی قرارداد خود هستند و ممکن است پس از آغاز مسابقات دیگر در PSG نباشند. کاوانی که هم‌اکنون در اروگوئه حضور دارد احتمالا به اتلتیکو مادرید می‌پیوندد و تیاگو سیلوایی که سال‌ها بازوبند این تیم پاریسی را بر بازو می‌بست هم با توجه به عدم دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه احتمالا به پیشنهاداتش از میلان و بارسلونا پاسخ مثبت می‌دهد.
دیگر خروجی‌های پاریسن ژرمن توماس مونیه و لیوین کورزاوا هستند. این دو مدافع کناری هم پیشنهاد خوبی از پاریس دریافت نکرده‌اند و احتمالا هر دو از PSG کنار گذاشته خواهند شد.
در کنار تمام این مسائل با توجه به احتمال فروش امباپه به رئال و نیمار به بارسلونا و همچنین عدم تمدید قرارداد دیماریا باید منتظر انقلاب عجیب پاریسن ژرمن در فصل نقل و انتقالات باشیم.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار