menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 کلوپ  حتی در خواب هم به بازیکنانم فکر می‌کنم

کلوپ: حتی در خواب هم به بازیکنانم فکر می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، چنان رابطه نزدیکی با بازیکنانش دارد که می گوید احتمالا حتی در خواب خودش نیز به آنها فکر می کند. 

به گزارش فوتبالی، با توجه به تعطیلی موقت رقابت های لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمامی اعضای این تیم با برنامه های مشخص در منزل خود تمرین می کنند و کلوپ به صورت مداوم و از طریق گروه های واتس اپ با آنها در تماس است و این روش برای او آشناست چرا که در طول تعطیلات تابستان و وقفه بازی های ملی نیز از همین روش استفاده می کند. سرمربی آلمانی در گفتگو با پادکست دافل بگ درباره ارتباط خود با بازیکنانش گفت: " فکر می کنم در تمام طول روز و در واقع حتی در خواب هم من به این پسرها فکر می کنم. من نمی خواهم این کار را بکنم. این اتفاق رخ می دهد چون اطلاع زیادی دارم. برای من مهمترین نکته درباره بازیکنان این است که آنها در بهترین شرایط خود باشند و ما تلاش می کنیم که تغذیه، تمرینات و تاکتیک ها را مورد بررسی قرار دهیم. اما زمانی وجود دارد که آنها به خانه می روند و باید این شرایط را نیز در نظر گرفت. این زندگی طبیعی است اما همه عملکردها را تحت تاثیر قرار می دهد. من وانمود نمی کنم که به این موضوع علاقمند هستم بلکه واقعا اینطور است. مهم است که بازیکنانی که با آنها کار می کنی را به خوبی بشناسی. "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار