menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 لمپارد  روند بهبودی هادسون اودوی از کرونا عالی است

لمپارد: روند بهبودی هادسون اودوی از کرونا عالی است

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لمپارد اعلام کرد که روند بهبودی کالوم هادسون اودوی از ابتلا به ویروس کرونا در هفته های اخیر بسیار رضایت بخش و خوب بوده است. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن 19 ساله هفته گذشته با تست مثبت کرونا روبرو شد و همین موضوع باعث شد که باشگاه چلسی بخشی از امکانات تمرینی در ورزشگاه خانگی خود را تعطیل کرده و بازیکنان خود را نیز به قرنطینه خانگی بفرستد. آبی پوشان لندنی بار دیگر روز سه شنبه مراکز تمرینی خود را بازگشایی کردند اما هادسون اودوی و تمامی افرادی که با او در تماس مستقیم بودند همچنان در قرنطینه خانگی هستند. سرمربی چلسی باور دارد که روند درمان بازیکن تیم ملی انگلیس به خوبی در حال طی شدن است. لمپارد درباره شرایط هادسون اودوی به سایت رسمی باشگاه چلسی گفت: " بسیار خوشحالم که می توانم این را بگویم که شرایط کالوم هادسون اودوی بسیار بهتر شده است و او خودش نیز احساس می کند که در حال بازگشت به شرایط عادی است و مشخصا این همان خبری است که همه ما دوست داریم بشنویم. " 

هادسون اودوی اولین بازیکن در رقابت های لیگ برتر انگلیس بود که با تست مثبت کرونا روبرو شد و تا حال بیش از 1900 نفر در کشور انگلیس با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند. 


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار