menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 ایزدپناه  میشو به مرخصی ۱۰ روز رفته  ۸۰ درصد مبلغ قرارداد وی پرداخت شده است

ایزدپناه: میشو به مرخصی ۱۰ روز رفته/ ۸۰ درصد مبلغ قرارداد وی پرداخت شده است

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: با توجه به تعطیلی بازی‌ها و درخواست میشو کریستیچوویچ با مرخصی ۱۰ روزه ایشان موافقت شد و این مرخصی تا ۲۸ اسفند ماه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، خداکرم ایزدپناه در خصوص مطالب مطرح شده در برخی از رسانه اظهار داشت : با توجه به تعطیلی بازی‌ها و درخواست میشو کریستیچوویچ با مرخصی ۱۰ روزه ایشان موافقت شد و این مرخصی تا ۲۸ اسفند ماه خواهد بود.

ایزدپناه در خصوص تعهدات انجام شده باشگاه نیز گفت : تاکنون طبق قرارداد ۸۰ درصد مبلغ قرارداد میشو پرداخت شده و پاداش‌ها نیز هم اکنون نقد شده و آماده تحویل می‌باشد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی در خصوص تهیه بلیط پرواز به کروواسی نیز گفت: در تلاش برای تهیه بلیط برای میشو بودیم اما دفتر هواپیمایی طرف قرارداد باشگاه اعلام کرد که فعلا پروازهای خارجی بسته شده ، اما از سویی دیگر از طرف سفارت کروواسی بلیط تهیه شد و در آن زمان محدود هزینه بلیط توسط شاهرخی مترجم تیم پرداخت شد که مبلغ بلیط هم با اسنادی که ارائه شده به حساب آقای شاهرخی پرداخت خواهد شد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. 

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: مجموعه باشگاه از نحوه عملکرد سرمربی و بقیه اعضای کادر فنی رضایت کامل دارد و میشو به مربی حرفه ای و اخلاق مدار هست که تحولی بزرگ در همه زمینه ها در تیم بوجود آورده و باید اذعان کنم که مصاحبه‌های اخیر مستقیم با شخص سرمربی تیم نبوده و همین امر باعث بروز سوتفاهم شده است.

7655

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار