menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ستاره جدید منچستریونایتد  حاضرم برای این تیم خون بدهم

ستاره جدید منچستریونایتد: حاضرم برای این تیم خون بدهم

پایگاه خبری فوتبالی - اودیون ایگالو آماده است تا از فرصت به دست آمده در اولدترافورد استفاده کند و می گوید که آماده است تا برای این تیم خون بدهد. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم 30 ساله که در آخرین روز مهلت نقل و انتقالات زمستانی از باشگاه چینی شانگهای شانهوا به صورت قرضی به منچستریونایتد پیوست خیلی زود تاثیر خود را در این تیم نشان داد. او در دیدار برابر چلسی و واتفورد به صورت بازیکن تعویضی به میدان آمد و پس از آن در اولین دیداری که به صورت ثابت در ترکیب یونایتد قرار گرفت موفق شد در جریان پیروزی 0 - 5 برابر کلوب بروژ در لیگ اروپا یکی از گل های تیمش را به ثمر برساند. این بازیکن از همین بازه زمانی کوتاهی که در اولدترافورد حضور داشته، خوشحال است و قسم می خورد که می خواهد تمام تلاش خود را برای این تیم به کار برده و از فرصتی که به دست آورده، استفاده کند. ایگالو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: " این چیزی است که من برای آن تلاش می کنم. رویای من حضور در یونایتد بوده و از کودکی به آن فکر می کردم. حالا به آن رسیده ام و تمام تلاشم را می کنم. حاضرم برای این تیم خون بدهم. همه چیز در اینجا عالی است. بازیکنان بسیار خوب هستند. در رختکن همه خوشحال هستند. مربی و افراد حاضر در باشگاه باعث می شوند احساس کنم که در خانه هستم. واقعا از لحظاتی که اینجا سپری می کنم لذت می برم. "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار